Oferta archiwalna

Administrator Biura

Oferta archiwalna

2 500,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


praca spżedeż Sosnowiec, praca obsługa klienta Sosnowiec, praca biurowa Sosnowiec

  • organizowanie pracy biura;
  • bieżąca obsługa administracyjna;
  • prowadzenie korespondencji biura;
  • przygotowanie od strony organizacyjnej spotkań struktur handlowych;
  • przygotowywanie danych na potrzeby bieżących sprawozdań i planowanych działań biura;
  • prowadzenie sprzedaży asortymentu dostępnego w biurach;
  • zarządzanie magazynem produktów;
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.


Wymagania

wykształcenie min. średnie;
doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych, doświadczenie na stanowisku recepcjonistki/sekretarki będzie dodatkowym atutem;
profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność;
umiejętność pracy w zespole;
zaangażowanie;
samodzielność;
dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, poczty elektronicznej oraz sprzętu biurowego;
umiejętność ustalania priorytetów oraz dbałość o terminowość i jakość wykonywanych zadań;
prawo jazdy kat. B


Oferujemy

Umowa o pracę Zatrudniamy w oparciu
o umowę o pracę
Narzędzia
Zapewnimy Ci niezbędne narzędzia do pracy




Atrakcyjne wynagrodzenie
Dbamy, aby Twoje wynagrodzenie było adekwatne do powierzonej odpowiedzialności
Przyjazna atmosfera
Organizujemy spotkania oraz wyjazdy firmowe. Nie zapominamy także
o imieninach naszych pracowników ☺

Wdrożenie
Nie obawiaj się, zostaniesz przygotowany do nowych zadań




Uczestniczymy w wydarzeniach kulturalnych i sportowych
Każdy pracownik posiada kartę przedpłaconą, a zgromadzone na niej środki może przeznaczyć na wydatki związane ze sportem i kulturą


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2022.07.08, wyświetleń: 4402

nr ogłoszenia: 2380